1. Rozsah pôsobnosti
Nasledujúce podmienky sa vzťahujú na všetky objednávky uskutočnené prostredníctvom nášho online obchodu. Náš online obchod je určený výlučne spotrebiteľom. Spotrebiteľom je každá fyzická osoba, ktorá uzatvára právnu transakciu na účely, ktoré nemožno prevažne pripísať jej obchodnej alebo samostatnej profesionálnej činnosti. Podnikateľom je fyzická alebo právnická osoba alebo právne spôsobilé partnerstvo, ktoré pri uzatváraní právnej transakcie koná v rámci svojej obchodnej alebo samostatnej profesionálnej činnosti.
2. Zmluvná strana, uzatvorenie zmluvy, možnosti opravy
Kúpna zmluva sa uzatvára so spoločnosťou Mobiparts S.R.L. Umiestnením produktov do online obchodu predkladáme záväznú ponuku na uzatvorenie zmluvy o týchto položkách. Najprv môžete naše produkty pridať do nákupného košíka bez záväzkov a kedykoľvek pred odoslaním záväznej objednávky opraviť svoje údaje pomocou nástrojov na opravu, ktoré sú poskytnuté a vysvetlené v procese objednávania. Zmluva je uzatvorená, keď kliknete na tlačidlo objednávky, čím prijmete ponuku na tovary obsiahnuté v nákupnom košíku. Ihneď po odoslaní objednávky dostanete ďalšie potvrdenie e-mailom.
3. Jazyk zmluvy, uchovanie textu zmluvy
Jazyk dostupný na uzatvorenie zmluvy je nemčina. Text zmluvy ukladáme a údaje o objednávke spolu s našimi podmienkami vám zasielame e-mailom. Z bezpečnostných dôvodov už text zmluvy nie je prístupný cez internet.
4. Dodacie podmienky
Do Nemecka doručujeme zadarmo. Doručujeme iba prostredníctvom zásielky. Bohužiaľ, osobný odber tovaru nie je možný. Nedodávame na balíkové stanice.
5. Platba
V našom obchode sú k dispozícii nasledujúce spôsoby platby:
- Kreditná karta: Pri zadaní objednávky nám poskytnete aj údaje o svojej kreditnej karte. Po overení, že ste oprávneným držiteľom karty, požiadame vašu spoločnosť vydávajúcu kreditné karty, aby iniciovala platobnú transakciu ihneď po zadaní objednávky. Platobná transakcia je automaticky vykonaná spoločnosťou vydávajúcou kreditné karty a vaša karta je zaťažená.
- PayPal: Počas procesu objednávania budete presmerovaní na webovú stránku online poskytovateľa PayPal. Aby ste mohli zaplatiť sumu faktúry cez PayPal, musíte tam byť zaregistrovaní alebo sa najprv zaregistrovať, overiť sa pomocou svojich prihlasovacích údajov a potvrdiť nám platobný pokyn. Po zadaní objednávky v obchode požiadame PayPal, aby inicioval platobnú transakciu. Platobná transakcia bude automaticky vykonaná PayPalom ihneď potom. Ďalšie informácie dostanete počas procesu objednávania.
- Sofort by Klarna: Po zadaní objednávky budete presmerovaní na webovú stránku online poskytovateľa Sofort GmbH. Aby ste mohli zaplatiť sumu faktúry cez Sofort, musíte mať aktivovaný online bankový účet s postupom PIN/TAN pre účasť na Sofort, riadne sa identifikovať a potvrdiť nám platobný pokyn. Ďalšie informácie dostanete počas procesu objednávania. Platobná transakcia bude spracovaná Sofortom ihneď potom a váš účet bude zaťažený.
- Giropay: Po zadaní objednávky budete presmerovaní na webovú stránku svojej banky. Aby ste mohli zaplatiť sumu faktúry cez Giropay, musíte mať aktivovaný online bankový účet s postupom PIN/TAN pre účasť na Giropay, riadne sa identifikovať a potvrdiť nám platobný pokyn. Ďalšie informácie dostanete počas procesu objednávania. Platobná transakcia bude vykonaná ihneď potom a váš účet bude zaťažený.
- Klarna: S podporou Klarna vám ponúkame možnosť pohodlného nákupu na faktúru. Vaša faktúra vám bude zaslaná do 14 dní od nákupu. Dostanete e-mail s digitálnym priamym debetom a/alebo faktúrou priamo od Klarna na zaplatenie objednávky. Táto možnosť platby je dostupná pre všetky súkromné objednávky. Minimálna hodnota objednávky pre tento spôsob platby je 5,00 €. Ak máte otázky týkajúce sa platby cez Klarna, zákaznícky servis Klarna vám môže pomôcť: www.klarna.com/de/kundenservice alebo telefonicky na čísle 0221 / 669 501 10.
- IBAN: Manuálne cez banku.
6. Záruka a garancie
Vzťahuje sa zákonné právo na zodpovednosť za chyby. Informácie o prípadných dodatočných zárukách a ich presných podmienkach nájdete pri danom produkte a na špeciálnych informačných stránkach v online obchode.
7. Zodpovednosť
Za nároky spôsobené škodami, ktoré sme spôsobili my, naši zákonní zástupcovia alebo naši agenti, nesieme vždy neobmedzenú zodpovednosť v prípade poškodenia života, tela alebo zdravia, v prípade úmyselného alebo hrubo nedbanlivého porušenia povinností, v prípade záruk, pokiaľ boli dohodnuté, alebo v rozsahu, v akom je uplatniteľný zákon o zodpovednosti za výrobky. V prípade porušenia podstatných zmluvných povinností, ktorých plnenie umožňuje predovšetkým riadne vykonanie zmluvy a na ktorých dodržanie sa zmluvný partner môže pravidelne spoľahnúť (kardinálne povinnosti), z ľahkej nedbanlivosti z našej strany, našich zákonných zástupcov alebo našich agentov, je zodpovednosť obmedzená na predvídateľné škody v čase uzatvorenia zmluvy, s ktorými je potrebné počítať. Inak sú nároky na náhradu škody vylúčené.
8. Kódex správania
Podriadili sme sa nasledujúcim kódexom správania: Kritériá kvality Trusted Shops.
9. Riešenie sporov
Európska komisia poskytuje platformu na online riešenie sporov (OS), ktorú nájdete tu. Spotrebitelia majú možnosť využiť túto platformu na riešenie svojich sporov. Na riešenie sporov vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu so spotrebiteľom alebo týkajúcich sa existencie takéhoto zmluvného vzťahu sme povinní zúčastniť sa na konaniach o riešení sporov pred komisiou pre riešenie sporov spotrebiteľov. Príslušnou komisiou je Všeobecná komisia pre riešenie sporov spotrebiteľov Centra pre zmierovanie e.V., Štrasburská ulica 8, 77694 Kehl am Rhein, www.verbraucher-schlichter.de. Zúčastníme sa na konaní o riešení sporov pred touto komisiou.
10. Dodatočné podmienky – Tlač obalov
- Spotrebiteľ týmto vyhlasuje, že použitím a poskytnutím obrázkov, iných materiálov a/alebo textov v súvislosti s nákupom produktu prostredníctvom webovej stránky neporušuje žiadne práva duševného vlastníctva ani záujmy na ochrane údajov tretích strán. Spotrebiteľ týmto vyhlasuje, že má právo používať obrázky, iné materiály a/alebo texty na účel, na ktorý kupuje produkt prostredníctvom webovej stránky.
- Spotrebiteľ zbavuje podnikateľa všetkých nárokov tretích strán, bez ohľadu na povahu a z akéhokoľvek dôvodu, týkajúcich sa náhrady škôd, nákladov alebo úrokov v súvislosti s uzatvorenou zmluvou na diaľku. To zahŕňa, ale nie je obmedzené na, nároky dozorných orgánov a nároky držiteľov práv v súvislosti s akýmikoľvek právami duševného vlastníctva.
- Spotrebiteľ vyhlasuje, že použitím a poskytnutím obrázkov, iných materiálov a/alebo textov v súvislosti s nákupom produktu prostredníctvom webovej stránky nepoužíva obrázky, iné materiály alebo texty, ktoré, bez ohľadu na to, či sú použité alebo nie, predstavujú trestný čin. Spotrebiteľ nesmie používať obrázky, iné materiály a/alebo texty, ktoré akýmkoľvek spôsobom, či už vo vzťahu k fyzickej alebo právnickej osobe, predstavujú nezákonný čin a/alebo sú v rozpore s morálkou.
- Podnikateľ vykonáva práce na základe materiálu poskytnutého spotrebiteľom. Spotrebiteľ je zodpovedný za poskytnutie materiálov v primeranej kvalite (rozlíšenie). Podnikateľ nezodpovedá za škody akéhokoľvek druhu, ak spotrebiteľ poskytol nepravdivé a/alebo nesprávne informácie alebo materiály nedostatočnej kvality, pokiaľ podnikateľ o týchto nedostatkoch nevedel.
- Podnikateľ vyrába produkty v automatizovanom procese a nehodnotí ani nekontroluje kvalitu a/alebo obsah poskytnutých obrázkov, iných materiálov a/alebo textov. Ak je napríklad podaná žaloba, nárok na náhradu škody (alebo akýkoľvek iný nárok) proti Podnikateľovi, alebo ak Podnikateľ dostane pokutu či požiadavku na poskytnutie osobných údajov na základe porušenia ustanovení odsekov 1, 2 alebo 3 tohto článku Spotrebiteľom, Podnikateľ má právo vymáhať vzniknuté náklady od Spotrebiteľa a v prípade potreby spolupracovať pri poskytnutí osobných údajov.
- Spotrebiteľ týmto vyhlasuje, že si je toho vedomý a súhlasí s tým. Podnikateľ vykonáva objednané práce s maximálnou možnou starostlivosťou. Napriek tomu môžu nastať odchýlky v tlači a farbách, pretože poskytnuté materiály sú tlačené na obal. Materiály použité na tento účel sa líšia od poskytnutých materiálov, takže môžu vzniknúť odchýlky.
- Ak Spotrebiteľ poruší tieto Všeobecné obchodné podmienky, najmä odseky 1, 2 alebo 3, Podnikateľ má právo odmietnuť plnenie svojich povinností podľa tejto Zmluvy na diaľku a odmietnuť dodanie objednaných produktov.